onsdag 2 juni 2010

قاتلین فرزاد کمانگر را از سالن کنفرانس بیرون کنید! حضور پرقدرت فعالین حزب کمونیست کارگری ایران در کنفرانس سازمان جهانی کار

قاتلین فرزاد کمانگر را از سالن کنفرانس بیرون کنید!
چهارشنبه ، 12 خرداد 1389 ، 10:45 آخرین اطلاعیه ها - کارگری

حضور پرقدرت فعالین حزب کمونیست کارگری ایران در کنفرانس سازمان جهانی کار
امروز ٢ ژوئن ٢٠١٠ برای پنجمین سال متوالی فعالین حزب کمونیست کارگری ایران در دقایق اول شروع کنفرانس سالانه سازمان جهانی کار در ژنو در پشت تریبون قرار گرفتند٬ روی سن رفتند و خواهان اخراج جمهوری اسلامی بعنوان حکومتی که فعالین کارگری و زندانیان سیاسی را اعدام میکند شدند و مورد استقبال خبرنگاران و بیش از پنج هزار نفر از نمایندگان کشورهای مختلف که در کنفرانس حضور داشتند قرار گرفتند.

علیرغم موانع امنیتی ویژه ای که امسال برای ورود نمایندگان و خبرنگاران به سالن کنفرانس وضع شده بود٬ فعالین حزب کمونیست کارگری مجهز به تیم خبرنگاری و عکاس و فیلمبردار از سد امنیت گذشتند و وارد سالن کنفرانس شدند و بهرام سروش٬ شهلا دانشفر٬ فرشاد حسینی٬ پاسکال دیسکامپ و الیا تابش لحظاتی پس از افتتاح کنفرانس در سن هیئت رئیسه کنفرانس قرار گرفتند و در حالیکه عکس فرزاد کمانگر و پوستری از اسانلو و مددی در پشت میله های زندان در دست داشتند٬ حدود سه دقیقه شروع به شعار دادن علیه جمهوری اسلامی بعنوان حکومتی جنایتکار و ضد کارگر کردند. بهرام سروش عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری پشت تریبون رفت و اعلام کرد که قاتلین فرزاد کمانگر اینجا هستند آنها را بیرون کنید. حرکت فعالین حزب کمونیست کارگری علیه نمایندگان جمهوری اسلامی با استقبال گرم نمایندگان و خبرنگاران قرار گرفت. حاضرین با شنیدن سخنرانی کوتاه بهرام سروش که بلافاصله توسط مسئولین کنفرانس از پشت تریبون کنار زده شد و شعارهائی که دیگر فعالین حزب سر داده بودند٬ شروع به دست زدن کردند و بویژه نمایندگان ایتالیا از جای خود برخاستند و حمایت پرشور خود را نشان دادند. نه تنها تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی بلکه تعدادی از نمایندگان حاضر در کنفرانس شروع به گرفتن عکس و ضبط کردن شعارها کردند. تیم فیلمبردار کانال جدید این لحظات را فیلمبرداری کرد و بخشی از این حرکت بطور زنده و مستقیم از طریق اینترنت خود کنفرانس پخش شد. با کنار زدن فعالین حزب از سن کنفرانس٬ کنفرانس برنامه های عادی خود را شروع کرد اما نیم ساعت بعد شهناز مرتب با پلاکارد چندین متری بزرگی که روی آن نوشته بود: "رژیمی که فعالین کارگری و زندانیان سیاسی را اعدام میکند نباید در سازمان جهانی کار حضور داشته باشد٬ جمهوری اسلامی از آی ال او اخراج" را از جایگاه خبرنگاران به پائین آویزان کرد که مورد توجه هزاران نفر از حاضرین کنفرانس قرار گرفت.

حضور پرقدرت حزب کمونیست کارگری در کنفرانس سازمان جهانی کار موفقیتی برای کارگران و مردم ایران و حزب سیاسی آنها است. لازم به توضیح است که از هفته ها قبل از شروع کنفرانس فعالیت های سیاسی تبلیغی گسترده ای توسط حزب برای اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار شروع شد و از جمله به ابتکار یکی از فعالین حزب در فرانسه٬ پاسکال دیسکامپ پتیشن اخراج جمهوری اسلامی توسط تعدادی از واحدها و فعالین کنفدراسیون کارگری ث ژ ت به امضا رسید که از رهبری این فدراسیون خواسته شده بود که خواهان اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار شود. مسئولین سازمان جهانی کار که سالها است با حضور حزب کمونیست کارگری در دقایق شروع کنفرانس مواجه میشوند٬ امسال آمادگی خود را برای جلوگیری از حضور فعالین حزب در سالن کنفرانس بالا برده بودند و از قبل نیز رسما اعلام کرده بودند که مقررات امنیتی ویژه ای وضع کرده اند بطوری که هنگام ورود فعالین حزب به کنفرانس رسما اعلام کردند که شما عضو حزب کمونیست کارگری هستید و امکان شرکت در کنفرانس را ندارید و بدین ترتیب تعدادی از فعالین حزب امکان حضور در کنفرانس را پیدا نکردند. بعدازظهر امروز نیز توسط حزب کمونیست کارگری در مقابل ساختمان سازمان جهانی کار تجمع اعتراضی برگزار میشود.

جمهوری اسلامی قاتل مردم ایران است و از سازمان جهانی کار و همه نهادها و سازمانهای بین المللی باید اخراج شود.

آزادی٬ برابری٬ حکومت کارگری
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
٢ ژوئن ٢٠١٠ ٬ ١٢ خرداد ١٣٨٩
بعدی >

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar