torsdag 13 maj 2010

اطلاعيه شماره ۱۰ ديواندره کاملا تعطيل است.

طبق خبر ارسالي از ديواندره اين شهر نيز بطور کامل تعطيل است. مغازه ها تعطيل است و تردد در سطح شهر بسيار کم است. مردم با روحيه بالايي اخبار اعتصاب عمومي در کردستان را براي همديگر بازگو ميکنند واينرا يک پاسخ محکم به حکومت جنايتکار اسلامي ميدانند.



کامياران و اخبار تکميلي از اين شهر



بر اساس اخبار رسيده ٬ بعد از همه گير شدن اعتصاب عمومي نيروهاي رژيم خشمگين شده و در اقدامي وحشيانه٬ درب بعضي از پاساژها را شکسته اند. و بعضي از مغازه داران را تحت فشار گذاشته اند که مغازه هاي خود را باز کنند.

خبرنگار حزب از کامياران گزارش ميدهد که شهر کامياران در اعتصاب بسر ميبرد. تردد در خيابانها به نسبت روزهاي عادي بسيار کمتر است. نيروهاي سرکوبگر جمهوري اسلامي در شهر گشت ميزنند و نيروهاي وزارت اطلاعات و موتورسواران مردم را تهديد ميکنند که مغازه ها را باز کنند. مغازه داران را تهديد کرده اند که مجوز آنها را خواهند گرفت. در مدارسي که معلمين حضور دارند٬ گفته شد که بعد از ظهر اين مدارس بطور کامل تعطيل ميشود. از روزهاي گذشته به محض پخش خبر اعتصاب عمومي آموزش و پرورش و شوراي تامين شهر کامياران بارها جلسه گذاشته و معلمين را تهديد کردند که اگر مدارس را تعطيل کنند و سرکلاس نروند٬ با مشکلاتي روبر وخواهند شد. اين تهديدات اما تاثيري نداشته و مدارس نيز از بعد از ظهر کاملا و يکپارچه به اعتصاب عمومي پيوستند. خانواده فرزاد کمانگر هنوز اعلام مراسم نکرده اند و افراد فاميل و دوستان آنها به ديدار آنها ميروند.



کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران



۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar